Jag skulle vilja säga att min specialkompetens i teamet är att ta en idé, bygga på den, och luska ut den vackraste vinkeln och hur man berättar en historia effektivaste och på bästa sätt i bilder.
I drygt tio år arbetade jag i London, mycket med mode, hår och porträtt genom diverse pressagenturer. Återkommande kund var till exempel Schwarzkopf Professional och många av HENKEL´s varumärken. Bland annat fotade jag huvudkampanjbilderna när Cover FX skulle lansera sin nya flaggskeppsbutik på Harvey Nichols.
Min styrka när jag tar mig an ett nytt uppdrag är att ständigt vilja framåt, lära mig nya saker och försöka att aldrig göra om samma sak två gånger.
Att jobba i kommunikationskollektivet Herr Janson är extremt spännande, särskilt i idé-fasen. Vi stöter och blöter en tanke, en frågeställning, en teori, fram och tillbaks. Det är tillåtande och vi börjar alltid med vad skulle vi göra om inga som helst begränsningar fanns. På så vis kan vi kristallisera en god idé in till sin renaste form.
Här kan du se en del av vad Christian Bogdan kan göra.