Friskis & Svettis Täby
Friskis&Svettis Täby berättar om träningscenter nummer två.
Att hitta på ett koncept som håller hela vägen och kan återanvändas i alla kanaler är nog det allra roligaste med mitt jobb.
Konceptet som all kommunikation om den nya lokalen i Täby kyrkby kretsar kring är The Evolution of Täby. Idén är att Täby utvecklats genom kroppsarbete i 4000 år. Vi börjar berätttelsen med vikingar, fortsätter med industrialiseringen och slutar med Friskis&Svettis och ett välkomnande till invigningen.
Enheter
• 30 sekunders biofilm som också visas på hemsida och Facebook.
• Närvaro två dagar på biografen.
• Flyer att dela ut på biografen och andra ställen.
• Deltagande på mässa med vepor.
• Affischer på lokalen.
• Eurosize utomhustavlor på stan.
• Film med överblivna filmscener med mellansnack av verksamhetschefen.
• Broschyr som också funkar som jubileumsskrift för den 30-årsfirande föreningen.
• Guerillamarknadsföring på byn med rödmålade cyklar och träningsskor med budskap.
• Uppslagsannons i lokaltidningen.


